Formás lábak: Edzéstervek hónapról-hónapra

Szeretettel köszöntelek a Formás lábak klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1765 fő
  • Képek - 68 db
  • Videók - 12 db
  • Blogbejegyzések - 32 db
  • Fórumtémák - 15 db
  • Linkek - 5 db

Üdvözlettel,

Formás lábak klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Formás lábak klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1765 fő
  • Képek - 68 db
  • Videók - 12 db
  • Blogbejegyzések - 32 db
  • Fórumtémák - 15 db
  • Linkek - 5 db

Üdvözlettel,

Formás lábak klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Formás lábak klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1765 fő
  • Képek - 68 db
  • Videók - 12 db
  • Blogbejegyzések - 32 db
  • Fórumtémák - 15 db
  • Linkek - 5 db

Üdvözlettel,

Formás lábak klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Formás lábak klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1765 fő
  • Képek - 68 db
  • Videók - 12 db
  • Blogbejegyzések - 32 db
  • Fórumtémák - 15 db
  • Linkek - 5 db

Üdvözlettel,

Formás lábak klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Edzéstervek hónapról-hónapra.

 

A Leg Magic egy nagyszerű találmány azoknak, akik könnyedén, rövid idő alatt szeretnének formás lábakat.

A Leg Magic elsősorban a belső combizmokat dolgoztatja meg, de hatással van a combfeszítőkre, combhajlítókra, láb távolító izmokra is, de a fenék állaga is javítható vele.

 

Hónapról hónapra új gyakorlatsorokat mutatunk be nektek, a kezdő foktól a profiig, és még azon is túl. A gyakorlatokat egy héten 4-5 nap kell elvégezni, hogy az eredmény látható és érezhető legyen. A Leg Magic ahogy a neve is mondja, csodákat tesz a lábbal, de ehhez kell a ti elszántságotok, kitartásotok és némi önmegtartóztatás. A torna mellett ajánlott kicsit étrendre is oda figyelni. Részesítsétek előnybe a fehérje dús, szénhidrát és zsírszegény ételeket, igyatok napi minimum 2 liter folyadékot, és használjátok hetente többször a Leg Magic-et.

 

Minden hónapban közzéteszünk 1-1 edzéstervet és egy kiegészítő edzést. Az első edzésterv alkalmazása kötelező, a kiegészítés azoknak ajánlott, akik a havi edzéstervet könnyedén elvégzik.

 

Nézzük az első, kezdőknek ajánlott edzésterünket.

 

Kezdő pozíció (1):

Állj fel a Leg Magic-re, fogd meg a kormányrudat (olyan magasra állíts, hogy ne görnyedjen a hátad), hátadat feszítsd meg a csípődet húzd magad alá, a térdeidet minimálisan hajlíts be. (

Kiindulás(2):

Húzd össze a két lábad addig, hogy majdnem elérd a vezetősínt.

Végrehajtás(3):

Apró mozdulatokkal (kb. 10-15 centi) távolítsd a lábad és közelíts újra. Végezz ebből 10 ismétlést.

 

Második rész:

Kezdő pozíció (1):

Megállás nélkül terpeszd szét mindkét lábad a Leg Magic-en, majdnem a külső vezető sínig.

Végrehajtás (4-5):

Az előbbi apró mozdulatokat csináld csak a Leg Magic másik végén, azaz terpeszben, szintén 10 ismétléssel.

 

Harmadik rész:

 

Kezdő pozíció (1):

Még most se állj meg, terpesztett lábbal indulva.

Végrehajtás (6-7):

Az utolsó 10 ismétlésnél használd ki a Leg Magic adta teljes távot és a külső vezetősíntől a belsőig nyisd és csukd a lábad.

 

Pihenés, és nyújtás.

 

Most leszállhatsz a Leg Magic-ről. Oldalsó támadóállában jobb és ball oldalra is nyújtsd meg a lábaidat, pihenj 2 percet.

 

Folytasd a gyakorlatokat 5 teljes körön keresztül, pihenésekkel és nyújtásokkal.

Lehet elsőre nem fog menni, mind a hat kör, de ha rendszeresen naponta elvégzed ezt az alig fél órás tréninget rövidesen könnyedén végig tudod csinálni a tréninget, és még a kiegészítő gyakorlatot is beveheted a repertoárba.

 

Sok sikert.

 

 

Kiegészítő gyakorlatsor!

 

Ígéretemhez hívem a nagyon elszántaknak, ime a kiegészítő gyakorlatsor, aminek nehézségi foka magasabb mint a kezdő programé.

 

Végezheted az alábbi gyakorlatokat a kezdő program után, vagy váltogathatod a két programot. A lényeg a fokozatosság és a rendszeresség. Ne ijedj meg a másnapi izomláztól, az elején természetes velejárója lesz a mozgásnak.

 

Akkor kezdjük is.

 

Kezdő pozíció (1):

Állj fel a Leg Magic-re, fogd meg a kormányrudat (olyan magasra állíts, hogy ne görnyedjen a hátad), hátadat feszítsd meg a csípődet húzd magad alá, a térdeidet minimálisan hajlíts be.

Kiindulás (kieg3):

Csípődet old picit hátra a feneked pucsítsd ki, a térdeidet hajlítsd be

Végrehajtás( kieg4):

A Leg Magic adta teljes távot használd a külső vezetősíntől a belsőig nyisd és csukd a lábad 10 szer egymás után

 

Szállj le a Leg Magic-ről hajolj mélyen előre és nyújtsd meg a combod és a popsit. Pihenj egy percet és folytasd a gyakorlatsort.

 

Kezdő pozíció (1):

Állj fel a Leg Magic-re, fogd meg a kormányrudat (olyan magasra állíts, hogy ne görnyedjen a hátad), hátadat feszítsd meg a csípődet húzd magad alá, a térdeidet minimálisan hajlíts be.

Kiindulás (kieg3):

Csak a bal lábad terpeszd a Leg Magice-en egészen a vezetősín végéig.

Végrehajtás( kieg4):

Csak a bal oldaladat dolgoztatva zárd a terpeszt és nyisd újra. Ahol a legjobban feszül a combod, tartsd meg a mozdulatot 1-2 másodpercig.

Ismételd tízszer.

 

Szállj le a Leg Magic-ről, pihenj és nyújts. Aztán csinálj 3 kört a kiegészítő gyakorlatsorból.

 

Itt is el kell mondjam az étkezés minimum 50 százalékban befolyásolja az edzések hatékonyságát. Ne kezdj szupergyors fogyókúrába, csak étkezz tudatosan és egészségesen.

 

(képek az edzésterv blogban)

Címkék: Leg Magic comb edzésterv gyakorlatsor

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Kovácsné Karolina üzente 9 éve

Mikor folytatódik az edzés? Azt írtátok, hogy hetente megjelinki új!

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu